[movedo_single_image image=”18994″ retina_image=”18994″]
[movedo_single_image image=”18997″ retina_image=”18997″]

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در فاز یک اندیشه

بهترین مرکز لیزر در اندیشه با کلینیک دکتر امید شعبانی از سال ۱۳۹۵ کاملترین و مجهزترین مرکز زیبایی شهر اندیشه را در فاز سه شهر جدید اندیشه راه اندازی نموده است که با استقبال بی نظیر ساکنین محترم اندیشه ، شهریار ، شهر قدس و فردیس مواجه شده است .

ایشان تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مورد تزریق فیلر(ژل) لب ، بیش از هزار مورد فیلر (ژل) خط خنده ،بیش از ۱۰۰۰ مورد فیلر ( ژل) گونه ، بیش از هزار مورد بوتاکس پیشانی ، خط اخم، بینی، بوتاکس دور چشم ، لیفت بینی و پره های بینی و بوتاکس درمان میگرن و تعریق زیر بغل و تعریق کف دست با موفقیت کامل انجام داده اند. بیش از ۵۰۰ مورد هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرو درم موفق نیز در کارنامه ایشان دیده می‌شود

نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرام و تلگرام در پایین صفحه قابل مشاهده است هر هفته یک مورد ویدئو آموزشی نیز در سایت و پیج و کانال خدمت شما ارائه میگردد.

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش‌ها برای حذف دائمی موهای زائد بدن و صورت است. متقاضیان و علاقه‌مندان به این روش درمانی روز به روز در حال افزایش‌ می باشند و بیشتر افراد از نتایج آن رضایت دارند. البته شاید افراد زیادی را دیده باشید که از لیزر موهای زائد چندان رضایت نداشته و باعث شک شما نسبت به آن شده‌اند. عدم رضایت و نتیجه‌های نامطلوب، می‌تواند ناشی از انتظارات غلط متقاضی، عدم رعایت توصیه‌های قبل و بعد از لیزر یا انجام لیزر در کلینیک‌ها و مراکز نامعتبر باشد. به همین جهت تصمیم گرفتیم مشاوره ای رایگان در خدمت شما باشیم .

تولید محتوا توسط گروه هلدینگ تجارت 20

به این صفحه امتیاز دهید

بهترین انتخاب از نظر زیباجویان

بهترین انتخاب از نظر زیباجویان

کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر امید شعبانی جهت معاینه و یا مشاوره در خصوص پوست و مو می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۶۵۶۲ از طریق خط ویژه با ما در ارتباط باشید.

کلینیک دکتر امید شعبانی

از سال ۱۳۹۵ کاملترین و مجهزترین مرکز زیبایی در استان تهران راه اندازی نموده است که با استقبال بی نظیر ساکنین محترم شهر تهران ، شهرستان شهریار ، شهرک اندیشه  ، شهر قدس و فردیس کرج مواجه شده است.

دکتر امید شعبانی تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مورد تزریق فیلر(ژل) لب ، بیش از هزار مورد فیلر (ژل) خط خنده ،بیش از ۱۰۰۰ مورد فیلر ( ژل) گونه ، بیش از هزار مورد بوتاکس پیشانی ، خط اخم، بینی، بوتاکس دور چشم ، لیفت بینی و پره های بینی و بوتاکس درمان میگرن و تعریق زیر بغل و تعریق کف دست با موفقیت کامل انجام داده اند. بیش از ۵۰۰ مورد هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرو درم موفق نیز در کارنامه ایشان دیده می‌شود.

نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرام و در همین صفحه قابل مشاهده است هر هفته یک مورد ویدئو آموزشی نیز در سایت و پیج و کانال خدمت شما ارائه میگردد.

همچنان با ما همراه باشید در بهترین مطب دکتر امید شعبانی

در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی پرنسس دکتر امید شعبانی

وب سایت ما را با دوستان خود به اشتراک بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در کلینیک زیبایی پرنسس ، زیباجویان می توانند انتظار طیف وسیعی از خدمات زیبایی و مراقبت از پوست را داشته باشند که توسط پزشک مجرب و بسیار ماهر ارائه می شود. این خدمات برای پاسخگویی به نیازهای زیباجویان و ارائه بهترین نتایج طراحی شده اند.

این کلینیک علاوه بر حضور پزشک پوست و مو که می تواند انواع بیماری های پوستی و ریزش مو را درمان کند، خدمات لیزر را با جدیدترین تکنولوژی برای از بین بردن موهای زائد و درمان بیماری های پوستی ارائه می دهد. خدمات لیزر این کلینیک با پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنیک ها برای حداکثر کارایی و اثربخشی انجام می شود.

همچنین زیباجویان می توانند از خدمات زیبایی پوست و مو مانند جوانسازی و پاکسازی پوست با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و تجهیزات، خدمات فیشیال، مزوتراپی مو، تزریق بوتاکس و فیلر و بسیاری از روش های درمانی دیگر بهره مند شوند. پرسنل کلینیک برای ارائه تجربه ای آرامش بخش و تجدید قوا به مراجعان بسیار دقت می کنند و به آنها احساس شادابی و اعتماد به نفس می دهند.

همچنین کلینیک زیبایی پرنسس به ارائه مشاوره و انجام پیکرتراشی و بادی کانتورینگ به روش لیپوماتیک با جدیدترین دستگاه ها توسط متخصصین مجرب می پردازد. این روش با رعایت کامل ملاحظات پزشکی و ایمنی انجام می شود و بهترین نتایج ممکن را برای مشتریان تضمین می کند.

کلینیک زیبایی پرنسس طیف گسترده ای از خدمات پوست، مو و زیبایی را به زیباجویان ارائه می دهد که با برخی از آن ها در وب سایت آشنا می شوید و این کلینیک را به مقصدی ایده آل برای هر کسی که به دنبال ظاهری زیبا و احساسی عالی است تبدیل می کند.

© 2024 All Rights Reserved